Lid worden - muziekvereniging Vooruit

Iedereen die muziek wil (leren) maken is welkom bij onze fanfare! Afhankelijk van de leeftijd, kennis en vaardigheden biedt onze vereniging een paar mogelijkheden om te gaan musiceren bij Vooruit.
  1. ja, ik wil graag leren musiceren. Hoe gaat dat in zijn werk? Zie muzieklessen.
  2. ja, ik heb veel of een beetje ervaring en wil graag komen spelen bij Vooruit?
Download dan snel het inschrijfformulier via de button hieronder. Je kunt het formulier afdrukken, ondertekenen en inleveren bij het secretariaat van muziekverening Vooruit (Westhof 6 te Krabbendijke) of de voorzitter van de vereniging (Parkzicht 23 te Waarde).